Стартувала рекламна кампанія конкурсу професійної журналістики «Честь професії» у ЗМІ
28.12.2011
Українська Асоціація Видавців (УАВПП) та Незалежна Асоціація телерадіоМовників (НАМ) за підтримки проекту У-Медіа оголошують про старт рекламної кампанії конкурсу «Честь професії-2011».

Ціль рекламної кампанії – поширення інформації про конкурс серед цільової аудиторії проекту, а саме всеукраїнських та регіональних медіа, залучення журналістів до участі у конкурсі та інформування про переможців «Честь професії-2011».
Кампанія у підтримку конкурсу професійної журналістики охопить усі обласні центри України. У процесі її реалізації буде залучено 4 центральні Телерадіокомпанії, 23 друкованих ЗМІ та 19 регіональних ТРК, а також популярні українські інтернет-сайти. Триватиме рекламна кампанія конкурсу «Честь професії-2011» 5 місяців з січня до травня 2011 року та завершиться оголошенням переможців.
Рекламна кампанія конкурсу «Честь професії-2011» складається з двох етапів:

Ціль рекламної кампанії – поширення інформації про конкурс серед цільової аудиторії проекту, а саме всеукраїнських та регіональних медіа, залучення журналістів до участі у конкурсі та інформування про переможців «Честь професії-2011».
Кампанія у підтримку конкурсу професійної журналістики охопить усі обласні центри України. У процесі її реалізації буде залучено 4 центральні Телерадіокомпанії, 23 друкованих ЗМІ та 19 регіональних ТРК, а також популярні українські інтернет-сайти. Триватиме рекламна кампанія конкурсу «Честь професії-2011» 5 місяців з січня до травня 2011 року та завершиться оголошенням переможців.
Рекламна кампанія конкурсу «Честь професії-2011» складається з двох етапів:
- перша хвиля кампанії стартує у січні і триватиме 7 тижнів та має за мету проінформувати якомога більшу кількість журналістів про перебіг конкурсу та залучити нових учасників.
- у ході другого етапу рекламної кампанії буде висвітлено результати конкурсу та проінформовано про кращі журналістські роботи та їх авторів – переможців конкурсу «Честь професії-2011»
Інформаційна кампанія конкурсу «Честь професії-2011» розпочалась у момент оголошення переможців конкурсу «Честь професії-2010». Організатори проводять постійне інформування основної цільової аудиторії на сайті конкурсу (www.konkurssmi.org) де розміщають інформацію про перебіг конкурсу, про нові роботи, про підтримку конкурсу партнерів, а також надають цінну інформацію про схожі проекти у інших країнах.
Нагадаємо, що Організатори конкурсу Професійної Журналістики «Честь Професі-2011ї» - УАВПП та НАМ – продовжили термін подання конкурсних робіт до 25 березня 2011.
Церемонію нагородження переможців «Честь Професії-2011» та Конференцію з питань професійної журналістики, яка передуватиме церемонії нагородження, заплановано на кінець квітня.
З питань, пов'язаних з подачею робіт на конкурс, звертайтеся, будь ласка, в Оргкомітет:
УАВПП (друковані ЗМІ та Інтернет-ЗМІ):
Оксана Мусиенко
клієнт-сервіс УАИПП
044-425-57-87
organizator@uapp.org
www.uapp.org
НАМ (радіо та ТВ матеріали):
Христина Дрогомиретська
ПР-менеджер проекту
Тел. (044) 254 55 56
pr@nam.com.ua
www.nam.org.ua
Інформація про конкурс:
Конкурс професійної журналістики «Честь Професії» засновано в 2010 році Українською Асоціацією Видавців Періодичної Преси (УАВПП) та Незалежна Асоціація Телерадіомовців (НАМ) за підтримки проекту «У-медіа».
Цілі конкурсу :
- виявити і заохотити визнанням журналістські матеріали високої професійної якості,
- зробити головний акцент на якість, повагу, визнання в журналістиці
Конкурс проводиться в п'яти номінаціях:
- За кращий матеріал з громадянською позицією
- За кращу подачу резонансного матеріалу
- За краще журналістське розслідування
- За кращу подачу складної теми
- "Надія журналістики"
У перший рік проведення (2010) на конкурс «Честь Професії» було подано більше, ніж 170 робіт в 5 номінаціях. Інформація про переможців та роботи-фіналісти 2010 року - тут. До авторитетного журі, яке оцінювало конкурсні роботи, увійшли 17 професіоналів медіа-ринку.