«Честь професії 2013» розпочинає рекламну кампанію в Інтернеті
01.02.2013
УАВПП та НАМ оголошують про старт першого етапу рекламної кампанії IV конкурсу "Честь Професії 2013" на профільних Інтернет-ресурсах, яка триватиме 2 місяці – в лютому та березні 2013 року.
Головна мета кампанії – привернути увагу якомога більшої кількості потенційних учасників до конкурсу на етапі залучення робіт.
В лютому та березні 2013 року кампанія триватиме на профільних Інтернет-ресурсах: Telekritika.ua, Mediabusiness.com.ua, MMR.ua, Reklamaster.com, Redactor.in.ua, на сайтах організацій: АУП, ІРРП, НСЖУ та на сайтах організаторів – УАВПП та НАМ.
Баннер, який буде розміщено в лютому 2013 року, розроблений у загальній візуальній стилістиці конкурсу:
Другий етап рекламної кампанії триватиме в травні 2013 року на ТБ, радіо та в друкованих ЗМІ.
Головною метою другого етапу кампанії буде привернення уваги масової аудиторії до кращих журналістських робіт та їх авторів, яких Журі конкурсу обере переможцями «Честь Професії 2013».
У поточний момент тривають переговори з потенційними інформаційними партнерами. Список партнерів ми оголосимо окремо в кінці квітня 2013 року.
Конкурс відбувається в межах Українського медійного проекту «У-Медіа», що здійснює Інтерньюз Нетворк за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).