Ігор Колтунов: «Місія українського журналіста – ухитритися, сказати правду і не втратити роботу»
23.06.2013
З-посеред десятка конкурсних заявок від Ігоря, переможними стали роботи з «міліцейським» характером. Це випадковість, чи продумана стратегія – далі у розмові з Ігорем.

Ігорю, чи робили ви ставку саме на ці роботи?
Дивно, але ні. На мій погляд, перспективу мали зовсім інші матеріали. Проте, жюрі зробило акцент саме на міліцейській тематиці, і, мабуть, це було об’єктивно.
Наскільки ця перемога була для вас важливою та неочікуваною?
Перемога – це важливо, адже кожна людина відчуває потребу час від часу чути від інших, що вона йде правильним шляхом. Саме тому нагорода для мене важлива. До самого оголошення прізвищ відчував напругу. Безумовно, хотілося перемогти. Інтрига була виснажливою, але це було варте того.
Що вас мотивувало брати участь у конкурсі?
Бажання самоствердитися. Ще раз підтвердити самому собі, що я на своєму місці.
Яке враження від робіт конкурентів? Кого із них боялися найбільше?
Дуже потужна команда хлопців з програми «Гроші» на 1+1. Журналісти дуже фахові і цілеспрямовані, достойні конкуренти.
Чим для вас є «честь професії»? Які асоціації викликає це словосполучення?
Я впевнений що цей конкурс об’єднує тих, хто хоче змінювати країну, а не споглядати за катастрофою по телевізору. «Честь Професії» – це об’єднання однодумців, які «лупають цю скалу» спільним фронтом.
На вашу думку, яка місія українського журналіста сьогодні?
Ухитритися, сказати правду і не втратити роботу. Тому що голодний безробітний журналіст нікому не потрібен.
Як ви підвищуєте свій професійний журналістський рівень?
Я щойно повернувся з журналістського стажування з Нью-Йорку. Маю багато вражень та навиків, які планую застосувати на рідному каналі.
Якщо це не секрет, як ви витратити призовий дарунок?
Свої гроші я витратив з моїм колегою Михайлом Ткачем з програми «Гроші» на політ на гелікоптері над статуєю Свободи в Нью-Йорку. Мабуть, можна було витратити їх з більшою користю, але це не про мене.
Конкурс «Честь професії 2013» відбувався в межах Українського медійного проекту «У-Медіа», що здійснює Інтерньюз Нетворк за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). Партнери конкурсу – Представництво Програми розвитку ООН в Україні, Посольство Великої Британії в Україні, компанія Amway, ТМ Інкерман, квіткова компанія «Камелія», компанія Кока-кола Україна, ТМ Неміров, Міжнародний Інститут Менеджменту, компанія КАТА.
Прес-служба конкурсу