Третій конкурс професійної журналістики "Честь професії 2012" розраховує на зростання підтримки з боку друкованих ЗМІ
28.02.2012
УАВПП оголошує про старт рекламної кампанії конкурсу "Честь Професії 2012" в друкованих ЗМІ, яка триватиме 4 місяці – з лютого по травень 2012 року.
Головна мета кампанії – привернути увагу якомога більшої кількості потенційних учасників до конкурсу на етапі залучення робіт, а за результатами конкурсу - поширити кращі журналістські роботи та інформацію про їх авторів в професійному середовищі.
Для цього варто об’єднати зусилля – використовуючи різні медіа, організатори мають на меті донести інформацію до максимальної кількості медіа-професіоналів, адже інформаційні уподобання різні, а медіа все більше спеціалізуються.
Додаткова важлива мета кампанії – проінформувати потенційних учасників конкурсу про нові спеціальні номінації та приєднання до конкурсу партнерів, які поділяють цінності «Честь професії» та щиро прагнуть зробити внесок у розвиток професійної журналістики в Україні.
– Номінація «Зупини корупцію» за підтримки Світового Банку;
– Номінація «Сталий розвиток: що це означає для України» за підтримки Представництва Програми розвитку ООН в Україні;
– Спеціальний приз на тему «Підприємництво нового покоління» за підтримки компанії «Емвей Україна».
Організатори прогнозують, що кількість друкованих та Інтернет ЗМІ, які в цьому році будуть поширювати інформацію, виступаючи інформаційними партнерами конкурсу, зросте вдвічі в порівнянні з минулорічним конкурсом. Адже повага до конкурсу та визнання його результатів зростають в професійному середовищі.
На поточний момент погоджено 89 виходів макету конкурсу в 22 виданнях та досягнуто домовленостей про підтримку від 7 профільних інтернет-ресурсів.
Станом на лютий 2012 року, інформаційними партнерами конкурсу виступають 22 друкованих виданання, а саме: газета «Сегодня», газета «Донецкие новости», газета «Курьер Донецких новостей», газета «ОГО», газета «МИГ», газета «Від і дО», газета «Від і до Всім!», газета «Объявления по средам», газета «Вечірні Вісті», газета «Николаевские новости», журнал «Мир туризма», журнал «Либимые цветы», журнал «Готовим вкусно», журнал «Еда в доме», журнал «Приусадебное хозяйство», журнал «Журналіст України», газета «Рівненська газета», журнал «Телерадіокур’єр», журнал «Телемир», газета «ДК-Зв’язок, газета «Chenel Partner Украина, журнал «hi-Tech.PRO».
Медіа-партнерами в Інтернеті виступають такі ресурси: Sostav.ua, Telekritika.ua, Медианяня, ЛігаБізнесІнформ,Redactor.in.ua, Mediabusiness.com.ua, Reklamaster.com
Макет для друкованих ЗМІ розроблений в стилістиці візуального стилю конкурсу:
Незабаром стартуватиме рекламна кампанія конкурсу на ТБ та радіо, про що партнери конкурсу – Незалежна Асоціація ТелерадіоМовників - повідомить окремо.
Оргкомітет конкурсу:
УАВПП (друковані ЗМІ та Інтернет-ЗМІ):
Оксана Мусієнко
клієнт-сервіс УАВПП
044-425-57-87
organizator@uapp.org
www.uapp.org
НАМ (радіо та ТВ матеріали):
Христина Дрогомирецька
Pr-менеджер проектів НАМ
Тел. (044) 254 55 56
project@nam.com.ua
www.nam.org.ua